murat basaran ترجمه ی آهنگ سانا اولوروم از

تازه ها

murat basaran ترجمه ی آهنگ سانا اولوروم از

نظرات ()

 

ترجمه ی آهنگ sana olurum از مورات باشاران


Seni sevdim canım

عاشقت شدم عزیزم


İnat etme alırım

لج نکن که عشقمو میگیرم


Of ben alırım

اوف من میگیرم


Seni çok çok sever

تو رو خیلی خیلی دوس میدارم


Nasılda kıskanırım

و ببین چجوری هم حسودی می کنم


Of kıskanırım

اوف حسودی می کنم

Bir canım var be gülüm

یه جان بیشتر ندارم گلم


Al o da senin sana veririm

بیا اونم مال تو، بهت میدم


İki dudağından çıkan

حرفی که از بین دو لبت بیرون میاد


Tek heceye bakar

ارزونیه یه نفس کوتاهه ( آه)


Öl de ölürüm

بگو بمیر، میمیرم

Ben sana sana sana ölürüm

من برات میمیرم


Ölürüm ölürüm sana ölürüm

میمیرم میمیرم، برات میمیرم


Sana değer bunu bilirim

ارزش تو رو داره، اینو میدونم


Of ben bilirim

اوف من میدونم


Çek vur titrersem namerdim

بیا و بزن اگه از ترس بلرزم نامردم


Ölürüm ölürüm sana ölürüm

میمیرم میمیرم، برات میمیرم

Kadir kıymet ben bilirim

من قدر و قیمتت رو میدونم

"" omid yeka ""